poznaj nasze usługi
Specjalizujemy się w tworzeniu efektywnych rozwiązań wspierających projekty sprzedażowe. Dzięki bogatemu doświadczeniu podnosimy efektywność Twoich działań komercyjnych na rynku.
Merchandising
Zapewniamy zgodną ze standardami ekspozycję produktów oraz egzekucję ustaleń centralnych, w konsekwencji zapewniając przwagę na półce i wzrost sprzedaży.
Outsourcing sił sprzedaży
Poprzez maksymalne wykorzystanie outsourcingu sił sprzedaży w wybranych obszarach działania, umożliwiamy klientom koncentrowanie się na podstawowej działalności, zmniejszając zaangażowanie zasobów wlasnych.
Usługa rekrutacyjna
Rekrutujemy i/lub administrujemy zatrudnieniem pracowników m.in. w obszarze merchandisingu, srzedaży czy obsługi klienta. Zapewniamy kompleksowe rozwiązania HR dla outsourcingowanych zespołów.
01Merchandising
2.0
Egzekucja standarów i umów centralnych
Nasz merchandiser odpowiada za egzekucję standardów Producenta, ustaleń centralnych z Siecią, planogramów półkowych oraz ekspozycji dodatkowych czy instalację drobnych materiałów POSM. Wspiera także widoczność akcji promocyjnych jak i działań lokalnych producenta.
Raportowanie/Analiza/Photo Recognition
Wizyta potwierdzana jest dedykowanym dla Klienta raportem, a także zdjęciami z funkcją geolokalizacji, poddanymi nowoczesnej, zaawansowanej technologicznie analizie rozpoznawania obrazu.
Alerty real time
Nasi pracownicy eskalują zagrożenia brakami na półce jak tez przeterminowania produktów.
Dodatkowe ekspozycje/Preselling
Stale poszukują dodatkowych możliwości ekspozycyjnych. Dbają o relacje z personelem. W wielu przypadkach realizują także funkcje presellingowe.
Bartosz Mędrecki,
Dyrektor Outsourcingu Wsparcia Sprzedaży
01MERCHANDISING STACJONARNY
- Regularny serwis prowadzony w halach handlu wielkopowierzchniowego.
- W większości hal pracuje dla nas od kilku do kilkunastu Merchandiserów.
02MERCHANDISING MOBILNY
- Dedykowany lub dzielony serwis merchandisingowy realizowany przez mobilnych Merchandiserów na powierzonym terenie zarówno w sklepach handlu nowoczesnego jak i tradycyjnego.
03MERCHANDISING SEZONOWY
- Uruchamiany elastycznie w okresach lub obszarach występowania wzrostów sprzedaży.
Korzyści dla klienta:
Analityczne podejście per sieć:
Znajomość procesów zachodzących w sieci i świadomy wpływ na nie = zapobieganie stratom ze sprzedaży i występowaniem anomalii.
Wyłączna struktura terenowa:
22 Koordynatorów Regionalnych zatrudnionych do obsługi kanału MT: stałe trasówki, specyfika kroków wizyty per sieć, nadzór merchandiserów, kontakt z KH.
100% kontroli nad serwisem
System raportowy z danymi real time i alertami zagrożeń. Wypracowane procedury (obsada, interwencja, push). Codzienny, automatyczny feedback z systemu.
Rozliczenie z SLA/KPI
Współpraca z Producentem oparta o mierniki biznesowe (np. dostępność / egzekucja centralnych ustaleń / standard sklepu idealnego).
2OUTSOURCING
SIŁ SPRZDAŻY
COVERAGE
OUT OF COVERAGE
LAUNCH MARKI
ROZWÓJ NOWEGO KANAŁU
UZUPEŁNIENIE ZESPOŁU
STRATEGIA ROUTE TO MARKET
ANALIZA DANYCH SPRZEDAŻY
Weronika Zbudniewek,
Senior Project Manager
01ZATRUDNIENIE ADMINISTRACYJNE
- W ramach usługi zrekrutujemy i/lub zatrudnimy wybraną przez Ciebie grupę pracowników, zapewnimy obsługę kadrowo-płacową, wyposażymy zespół w niezbędne narzędzia pracy: samochody, smartfony, tablety, system mobilny SFA.
02MODEL ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESOWEJ
- Zapewniamy dedykowany lub współdzielony zespół do obsługi wybranego panelu punktów sprzedaży w kanałach MT i/lub TT.
03USŁUGA REKRUTACYJNA I WSPARCIE HR
- Przeprowadzimy skuteczną rekrutację i selekcję w przypadku rotacji w zespole. Realizujemy także procesy oceny okresowej, szkolenia czy ankiety satysfakcji pracowników.
Korzyści dla klienta:
Ekspertyza w sieciach lokalnych
Specjalizujemy się w obsłudze sieci lokalnych, których pokrywamy ok. 8000 PSD, na co dzień docierając za pomocą struktur handlowych. Znamy procesy zachodzące w sieciach i specyfikę rynku lokalnego.
Kompleksowy nadzór w terenie
Nasz zespół ma w składzie doświadczonych menedżerów, którzy wspierani technologią, standardami i działem HR codziennie podejmują wyzwania zwiększania efektywności zespołu sprzedażowego.
Optymalizacja kosztów
Dzięki kompetencjom analitycznym oraz obecności w rynku stale identyfikujemy obszary, w których możemy zaproponować Klientom bardziej efektywne wykorzystanie budżetu.
Pay for Performance
Po okresie kalibracji, jako jedyni na rynku oferujemy przejście na model rozliczenia w oparciu o wygenerowane przez nas obroty.
03PROMOCJE SPRZEDAŻY
Hostessy, Promotorzy, Doradcy Klienta
Koncepcja i kreacja
Potrafimy szybko przedstawić koncepcję kreacji i przeprowadzenia akcji field marketingowej, efektywnie ją zaplanować i wdrożyć w skali lokalnej lub ogólnopolskiej.
Szkolenia i audyty
Przed oraz w trakcie realizacji szkolimy i weryfikujemy pracę zespołu. Podsumowanie naszych działań zapewnią Ci bezpieczeństwo i osiągnięcie pożądanego rezultatu.
Realizacja wybranej formy promocji
degustacja akcja wizerunkowa i animacja
ambasadoring
demonstracja
sampling montaż posm
przebudowa ekspozycji
Katarzyna Wójtowicz,
Business Unit Manager
01DEGUSTACJE
Wesprzemy działania związane z wprowadzeniem na rynek nowego produktu. Łącząc zalety samplingu i animacji, wpłyniemy na zmysły shoppera: smak, wzrok, węch.
02AKCJE WIZERUNKOWE I ANIMACJE
Zrealizujemy każdą akcję field marketingową zarówno w skali lokalnej, jak i ogólnopolskiej. Nasze kreatywne podejście zapewni Ci dotarcie z produktem do odpowiedniej grupy docelowej. Zaproponujemy scenariusz, który pozwoli na skuteczny dialog z shopperem, zapoznanie go z naszym smakiem produktu, czy sposobem jego użycia.
03AMBASADORING MARKI
Zbudujemy dedykowany zespół, który zadba o aktywną promocję i wizerunek Twojej marki oraz zapewni dotarcie do szerokiej grupy odbiorców.
04DEMONSTRACJE I SAMPLING
Stworzymy atmosferę, dzięki której klient chętnie zapozna się z działaniem produktu (Narzędzie wspierające sprzedaż dedykowany do kategorii non-food).
Zachęcimy schoppera do poznania walorów produktu przez tzw. trial i zbudujemy świadomość marki.
05MONTAŻ POSM
Realizujemy usługę motażu/demontażu POSM czy przebudowy eskzpozycji w strukturze dedykowanej lub akcyjnie.
04BADANIA
I AUDYTY
Dane rynkowe
Badania wskazują, że braki lub błędy w implementacji ustaleń dystrybucyjnych i ekspozycyjnych w zależności od branży i sieci sięgają nawet 80%. Odpowiednie badania audytowe pomogą dopasować budżet i strategię trade marketingową.
Doświadczony zespół badawczy
Wykorzystujemy nasze doświadczenie, stale analizujemy dane rynkowe oraz dopasowujemy do potrzeb Klienta model badawczy i raporty
Kompleksowa realizacja audytów i badań:
- obecności produktów (dystrybucja numeryczna)
- obecności materiałów marketingowych
- zachowania standardu ekspozycji
- monitorujemy ceny
- monitorujemy działania konkurencji
- weryfikujemy zgodność ekspozycji stałej i promocyjnej z ustaleniami kontraktowymi
- weryfikujemy poziom realizacji zadań przez Przedstawicieli handlowych
- realizujemy audyty jakościowe – zgodność ze standardem, Mystery Shopper
- inne badania, ustalane z Klientem indywidualnie
Jakub Krasicki,
Business Development Manager
01Plan
- Identyfikacja potrzeb audytowych
- Zaprojektowanie metodyki i narzędzi audytowych (scenariusze, ankiety, raporty)
- Wycena
02Analiza
- Analiza raportów dziennych
- Analiza raportów okresowych prezentujących dane narastająco w dłuższej perspektywie czasowej
- Analiza danych na podstawie raportów zintegrowanych
03Wyniki
- Raporty
- Prezentacje
- Podsumowania i Rekomendacje
Korzyści dla klienta:
Badania konkurencji
Zgodna z rzeczywistością informacja dotycząca zarówno działań promocynych, jak i polityki cenowej produktów własnych jak i konkurencji
Badania ekspozycji
Daje informację zwrotną z poziomu punktu sprzedaży dotyczącą działań dystrybucyjnych czy realizacji ustaleń kontraktowych
Kontrola zatowarowania/zapasu
Pozwala zmierzyć rotację produktów i efektywności prowadzonej polityki cenowej
Szczegółowa analiza danych w czasie rzeczywistym
Daje możliwość wdrożenia odpowiednich zmian bądź działań naprawczych, mających bezpośrednie przełożenie na wzrost poziomu sprzedaży
Audyt standardów pracy
sił sprzedaży w terenie, daje informację zwrotną do zespołu nad jakimi elementami należy pracować, a w efekcie na bazie badania Mystery Shopper projektować zmiany, które mają pozytywny wpływ na wizerunek marki
05USŁUGA
REKRUTACYJNA
Specjalizacja
Realizujemy kompleksowo proces rekrutacji
w obszarze sprzedaży, marketingu oraz
administracji/wsparcia sprzedaży.
Rekrutacja
- Try&Hire
- Rekrutacje stałe
- Administracja zatrudnienia
Procesy HR
- Onboarding/Baza wiedzy
- Ocena Okresowa Pracowników
- Szkolenia i programy rozwojowe
- Ocena treningowa/coachingowa
- Badania zaangażowania pracowników
Jakub Krasicki,
Business Development Manager
01Publikacja
- Przygotowanie atrakcyjnego dla kandydatów ogłoszenia o pracę na podstawie profilu wraz z umieszczeniem go na portalach rekrutacyjnych ogólnopolskich oraz portalach lokalnych i społecznościowych.
02SELEKCJA
- Przeprowadzenie wywiadu telefonicznego zgodnie z potrzebami klienta wraz podsumowaniem.
03Rekrutacja
- „Rozmowa kwalifikacyjna (w dowolnym miejscu na terenie Polski)
- Przedstawienie short listy 3 najlepszych kandydatów wraz z podsumowaniem
- Umówienie kandydatów na spotkanie z Klientem
- Przekazanie kandydatom informacji zwrotnej”
Korzyści dla klienta:
Czas
Pierwszych kandydatów dostarczamy w czasie od 14 do 30 dni.
Zasięg
Docieramy do kandydatów, którzy nie poszukują zatrudnienia. Posiadamy stale aktualizowaną bazę kandydatów.
Metody
Aktywne wyszukiwanie kandydatów poprzez headhunting, social recruiting, talent pooling.
Gwarancja
Gwarancja znalezienia kandydata i ponownej rekrutacji, jeśli wybrana osoba zrezygnuje.
ZACHĘCAMY DO KONTAKTU Z NAMI W PRZYPADKU JAKICHKOLWIEK PYTAŃ
- 02-384 Warszawa
- Ul. Włodarzewska 45A
-
biuro@msservices.pl
- +48 532 52 1000
- Zapytanie ofertowe:
- +48 532 52 1000