Witaj na naszym blogu

Tutaj znajdziesz nasze publikacje, w tym porady i aktualności ze świata merchandisingu, wyprzedaży, a także aktualności
ze strony zespołu oraz informacje
o naszej działalności.

Zapraszamy do lektury!

Witaj
na naszym
blogu

Tutaj znajdziesz nasze publikacje, w tym porady i aktualności ze świata merchandisingu, wyprzedaży, a także aktualności
ze strony zespołu oraz informacje
o naszej działalności.

Zapraszamy do lektury!

Procedura zgłoszeń wewnętrznych i ochrony sygnalistów

Niniejszym informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14.06.2024 r. o ochronie sygnalistów wdrożyliśmy Procedurę zgłoszeń wewnętrznych i ochrony sygnalistów, która ma na celu przeciwdziałanie naruszeniom prawa w istotnych dla interesu publicznego obszarach oraz zapewnienie ochrony prawnej osobom zgłaszającym te naruszenia. Procedura została opracowana w odpowiedzi na obowiązujące przepisy prawa, a także z troski o […]

Czytaj całość

Launching a new FMCG product in Poland top ten things to keep in mind

Poland is an exciting market! If you are an established household name with connections to the big discounters.  But it’s an even more exciting market if you are a fast growing producer operating in smaller markets. For those, Poland is the gateway to other large European markets. Sadly, the majority of producers who launch new products […]

Czytaj całość

How is technology likely to disrupt offline CPG sales, at shelf level?

OK „disrupt” might be the wrong word if we talk about CPG. It’s a pretty robust industry in general and hard to imagine what might disrupt it. People will always need to eat, right? Only time will tell if a truly disruptive technology will visit our retail shelves. And if something truly groundbreaking does emerge, […]

Czytaj całość

What Kind of Support Can You Outsource for Your Sales Department?

MS Services Sales support solutions cover all the functions, roles, and technologies, needed to support a fast moving sales team. We can support the full scope of your sales cycle, with dedicated or shared (but no less dedicated) resources. If you are operating a business that’s growing fast and has a need to increase sales […]

Czytaj całość

Merchandising Execution Is The Fundamental Building Blocks For Your CPG Sales Strategy

In physical retail, one of the most important strategies that a CPG brand needs to get right is merchandising, along with all the elements that go with on-shelf positioning.  Whether you are promoting a new product launch or you have an established and much loved household name, getting your merchandising strategy correct can be the […]

Czytaj całość

What does omnichannel mean for CPG brands?

Online food shopping and door to door delivery has changed the retail landscape forever, and while some FMCG categories have lagged behind, the potential for growth is too significant for CPG brands to ignore the full impact digital is already having on physical retail. Long live the king! The pandemic may have increased consumer adoption […]

Czytaj całość

Przyszłość biznesu – Automatyzacja pracy to zagrożenie czy przyjaciel?

Kiedy po raz pierwszy pojawiły się znaki na niebie mówiące o tym, że automatyzacja pracy zacznie być wdrażana do firm, wiele osób zaczęło się zastanawiać nad swoją zawodową przyszłością. Czy taki technologiczny zwrot pozbawi ich pracy? Czy zaczną być zbędni na swoich stanowiskach, a na ich miejsce zostaną “zatrudnione” roboty? Na szczęście nasze zespoły są […]

Czytaj całość

Przyjemna dla oka ukryta manipulacja – Merchandising Wizualny

Co sprawia, że w niektórych sklepach spędzamy długie godziny, a do innych nawet nie zaglądamy? Dlaczego wybieramy akurat te produkty, które są wystawione na półkach przy samych kasach? Odpowiedź jest jedna. Dobrze przemyślany merchandising wizualny.  W handlu detalicznym to praktyka prezentowania klientom usług i produktów w sposób, który angażuje i motywuje klienta do zakupu. Ponieważ […]

Czytaj całość

Dlaczego zrównoważony rozwój w biznesie to przyszłość?

Istnieje wiele dobrze prosperujących branż, które są ekonomicznie opłacalne – a jednocześnie robią dobro dla świata. Weźmy na przykład energię słoneczną i wiatrową. Branże te należą do najszybciej rozwijających się. Ta okazja do eko działania nie jest zarezerwowana dla zielonych firm.  Mówiąc najprościej – prowadzenie firmy w myśl zrównoważonego rozwoju w biznesie opłaca się biznesowi […]

Czytaj całość

Outsourcing sprzedaży – czym jest i dlaczego Twoja firma tego potrzebuje.

Outsourcing sprzedaży – czym jest i dlaczego Twoja firma tego potrzebuje.Outsourcing sprzedaży to potężny sposób na przyspieszenie Twojego rozwoju. Jeśli zastanawiasz się nad zwiększeniem skali działań sprzedażowych bez inwestowania w onboarding i generowania kosztów związanych z pełnoetatowymi przedstawicielami handlowymi, outsourcing sprzedaży jest rozwiązaniem dla Ciebie. Zacznijmy od początku. Outsourcing sprzedaży to skuteczny sposób na obniżenie […]

Czytaj całość

Zachęcamy
do kontaktu
z nami w przypadku
jakichkolwiek
pytań

ZACHĘCAMY DO KONTAKTU Z NAMI W PRZYPADKU JAKICHKOLWIEK PYTAŃ